Chip Heath, Dan Heath
8h 43min
500,0 Kč - ke stažení
Představte si, že máte úžasný nápad, myšlenku nebo jen zprávu, kterou byste chtěli sdělit co největšímu počtu lidí. To určitě není složité. Ale jak to udělat, aby zaujala a upoutala, aby si ji lidé zapamatovali, aby ji šířili dále?
Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V několika částech své celosvětově úspěšné příručky seznamují posluchače s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku, poučku nebo zprávu plnou člověku nicneříkajících pojmů.
Chip Heath je profesorem na postgraduální Graduate School of Business při Stanford University. Žije v kalifornském Los Gatos. Dan Heath je vyšším specialistou na Středisku pokročilé sociální pomoci (Center for the Advancement of Social Entrepreneurship, CASE) při Duke University v Durhamu. Dříve byl výzkumným pracovníkem a tvůrcem případových studií na Harvard Business School, dále byl zakladatelem vydavatelství vysokoškolských učebnic Thinkwell. Žije ve měste Raleigh, stát Severní Karolina. Bratři Heathové jsou autory několika bestsellerů a společně píší sloupek pro časopis Fast Company.
Pro zapojení do diskuse se musíte přihlásit.